DangerousLions

Wkrocz w nasze szeregi i wybierz się z nami na podbój NosTale.

Ogłoszenie


#1 08-10-2013 18:48:55

 wHS!

Adminek ;o

Skąd: Złotoryja
Zarejestrowany: 08-10-2013
Posty: 14
Punktów :   
WWW

Zasady na Glacerlon

Zasady na Glacku



2.1. Zachowanie na Terenach Glaceonu
- każdy członek rodziny ma obowiązek wzorowego zachowania wobec innych graczy.
- zakazuje się używania jakikolwiek "wspomagaczy" typu: eliksirów wzmacniających atak, pancerz, życie w czasie bicia przeciwnej frakcji.
- zakazuje się używania potów na HP kiedy przeciwna frakcja bije gracza.
- zakaz używania petów bijąc przeciwną frakcję.
- zakaz używania talizmanów, tarotów i amuletów.

2.2. Rajd Światła

2.2.1. W czasie Rajdu:
- Na rajdzie Światła warek ma za zadanie wyłącznie vokać. Nie wymusza się na warku lurania mobów.
- War jest wybierany przez Zarząd chyba że znajdzie się sam chętny.
- Luranie odbywa się w sposób grupowy ( każdy idzie naprzód i zgarnia ze sobą chociażby 2 moby!) war jeśli może (jak nie ma warczenia lub innego stuna) voka.
- Kryształy dla wara nie są obowiązkowo. Każdy może dać ile chce. Proszę pamiętać, że warowi najmniej leci i najwięcej HP ubywa przez vokanie.
- na rajdzie światła zabrania się jakiegokolwiek narzekania.
- Nie można wymusić na żadnym magu wejścia na holkę w czasie dropienia na rajdzie z powodu, że mag holka posiada 3 ataki bijące w czym uniemożliwia dropienia czegokolwiek samodzielnie. Jeśli taka owa sytuacja by się zdarzyła (nie dotyczy prośby na bosa) osoba prosząca jest zobowiązana pomniejszenie strat w dropie.
- zakaz narzekania podczas rajdu.

2.2.2. W czasie Bosa:
- Bosa Rajdu Światła obowiązkowo robimy od 10 osób wzwyż, chyba że Zarząd stwierdzi inaczej.
- w czasie Bosa są wybierani wojownicy, którzy zmieniają swoja SP na Wara jeśli na niej nie są. 1 war jest odpowiedzialny za blokowanie wyłącznie bosa, drugi za vokanie mobów.
- na rajd światła minimum 3 magów zmienia się w holki (minimum 2), może się to zmienić jeśli z Zarządu ktoś stwierdzi inaczej.
- minimum 1 holka jest odpowiedzialna wyłącznie za blokera + hela obszarowym wszystkich, chyba że war ma pełne HP i nie zginie po 2 uderzeniach bosa może helnąc innych. Druga holka jest odpowiedzialna za helanie warka, który voka + leczenie grupowe reszty, również tak jak przy blokerze kiedy war vokujacy ma pełne HP leczy innych. Dodatkowo pomaga helac blokera Kiedy na rajdzie światła znajduje się wiecej cholek niż 2 kolejne holki leczą w kolejności: Bloker, Voker i reszta.
- Minimum WK na Bosa wynosi 3, którzy są odpowiedzialni za Debufa na zmianę tzn kiedy skończy się jeden następny daje go, aby go nigdy nie zabraklo. Debufa należy dawać po voknieciu, chyba że War dostał stuna uniemożliwiającego mu Voka.

2.2.2.1 Kolejność bicia na Bosie Światła:
*W pierwszej kolejności War Voka moby.
* Jeśli pojawi się FANTOM równo z mobami pierwsze należy ubić moby potem fantoma.
*Po zabiciu mobów, fantoma każdy gracz przechodzi do bicia Bosa


2.3.Rajd mroku

2.3.1. W czasie Rajdu:
- W czasie Rajdu mroku obowiązkowo minimum 2 crusów, 2 WK, 1 holka.
- Bicie w czasie rajdu zależy indywidualnie od Członka Rodziny.
- W czasie rajdu mroku zarania się jakiegokolwiek narzekania.

2.3.2. W czasie Bosa:
- Bosa Rajdu Mroku obowiązkowo robimy od 8 osób wzwyż chyba, że Zarząd stwierdzi inaczej.
- Na Bosie mroku obowiązkowo minimum 2 magów (do uznania holek 1 na norm, 2 na holce), chyba że Zarząd stwierdzi inaczej.
- W czasie Bosa Mroku powinno być minimum 3 WK. 2 WK jest odpowiedzialnych za debufa na mobkach na zmianę + ten trzeci za debufa na bosie jeśli go nie ma.
- Zakazuje się latania po mapce bosa.
- pozwala się na odsunięcie się w celu ucieknięcia przed głową w obszarze <----------->BOS.
- Bosa bijemy z lewej strony oka.

2.4. Rajd Ognia

2.4.1. W czasie Rajdu:
- Rajd Ognia odbywa się wobec uznania Członków rodziny, jeśli Zarząd stwierdzi inaczej na rajd należy się wybrać.
- Aby rajd ognia przebiegł bez problemów obowiązkowo musi być minimum 1 WK dający debufa na lur.
- Obowiązkowo na rajdzie ognia musi przebywać 1 war, który będzie vokał.
- Luranie w czasie rajdu ognia odbywa się w sposób grupowy ( każdy idzie naprzód i zgarnia ze sobą chociażby 2 moby!) war jeśli może (jak nie ma warczenia lub innego stuna) voka.
- Wczasie Rajdu Ognia zabrania się jakiegokolwiek narzekania.


2.4.2. W czasie Bosa:
- Bosa Rajdu Ognia obowiązdkowo robimy przy minimum 10 osób zwyż, chyba że Zarząd stwierdzi inaczej.
- Na bosie ognia obowiązuje minimum 2 magów (do uznania holek 1 na norm, 2 na holce), chyba że Zarząd stwierdzi inaczej.
- Minimum WK na Bosa wynosi 3, którzy są odpowiedzialni za Debufa na zmianę tzn kiedy skończy się jeden następny daje go, aby go nigdy nie zabraklo. Debufa należy dawać po voknieciu, chyba że War dostał stuna uniemożliwiającego mu Voka.
- minimum 1 holka jest odpowiedzialna wyłącznie za blokera + hela obszarowym wszystkich, chyba że war ma pełne HP i nie zginie po 2 uderzeniach bosa może helnąc innych. Druga holka jest odpowiedzialna za helanie warka, który voka + leczenie grupowe reszty, również tak jak przy blokerze kiedy war vokujacy ma pełne HP leczy innych. Dodatkowo pomaga helac blokera Kiedy na rajdzie ognia znajduje się więcej holek niż 2 kolejne holki leczą w kolejności: Bloker, Voker i reszta.

3. Ostrzeżenia*
Karę można dostać za nieprzestrzeganie jakiegokolwiek punktu w regulaminie Glaceron i regulaminie Ogólnym.

* Zarząd rodziny zastrzega sobie prawo na zmianę zasad w karach.

Offline

 
GRY

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.087 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.parkyellowstone.pun.pl www.jedenswiat.pun.pl www.pazdziernik2008.pun.pl www.hodwg.pun.pl www.wms4.pun.pl