DangerousLions

Wkrocz w nasze szeregi i wybierz siê z nami na podbój NosTale.

Ogłoszenie


#1 08-10-2013 18:48:55

 wHS!

Adminek ;o

Skąd: Z³otoryja
Zarejestrowany: 08-10-2013
Posty: 14
Punktów :   
WWW

Zasady na Glacerlon

Zasady na Glacku



2.1. Zachowanie na Terenach Glaceonu
- ka¿dy cz³onek rodziny ma obowi±zek wzorowego zachowania wobec innych graczy.
- zakazuje siê u¿ywania jakikolwiek "wspomagaczy" typu: eliksirów wzmacniaj±cych atak, pancerz, ¿ycie w czasie bicia przeciwnej frakcji.
- zakazuje siê u¿ywania potów na HP kiedy przeciwna frakcja bije gracza.
- zakaz u¿ywania petów bij±c przeciwn± frakcjê.
- zakaz u¿ywania talizmanów, tarotów i amuletów.

2.2. Rajd ¦wiat³a

2.2.1. W czasie Rajdu:
- Na rajdzie ¦wiat³a warek ma za zadanie wy³±cznie vokaæ. Nie wymusza siê na warku lurania mobów.
- War jest wybierany przez Zarz±d chyba ¿e znajdzie siê sam chêtny.
- Luranie odbywa siê w sposób grupowy ( ka¿dy idzie naprzód i zgarnia ze sob± chocia¿by 2 moby!) war je¶li mo¿e (jak nie ma warczenia lub innego stuna) voka.
- Kryszta³y dla wara nie s± obowi±zkowo. Ka¿dy mo¿e daæ ile chce. Proszê pamiêtaæ, ¿e warowi najmniej leci i najwiêcej HP ubywa przez vokanie.
- na rajdzie ¶wiat³a zabrania siê jakiegokolwiek narzekania.
- Nie mo¿na wymusiæ na ¿adnym magu wej¶cia na holkê w czasie dropienia na rajdzie z powodu, ¿e mag holka posiada 3 ataki bij±ce w czym uniemo¿liwia dropienia czegokolwiek samodzielnie. Je¶li taka owa sytuacja by siê zdarzy³a (nie dotyczy pro¶by na bosa) osoba prosz±ca jest zobowi±zana pomniejszenie strat w dropie.
- zakaz narzekania podczas rajdu.

2.2.2. W czasie Bosa:
- Bosa Rajdu ¦wiat³a obowi±zkowo robimy od 10 osób wzwy¿, chyba ¿e Zarz±d stwierdzi inaczej.
- w czasie Bosa s± wybierani wojownicy, którzy zmieniaj± swoja SP na Wara je¶li na niej nie s±. 1 war jest odpowiedzialny za blokowanie wy³±cznie bosa, drugi za vokanie mobów.
- na rajd ¶wiat³a minimum 3 magów zmienia siê w holki (minimum 2), mo¿e siê to zmieniæ je¶li z Zarz±du kto¶ stwierdzi inaczej.
- minimum 1 holka jest odpowiedzialna wy³±cznie za blokera + hela obszarowym wszystkich, chyba ¿e war ma pe³ne HP i nie zginie po 2 uderzeniach bosa mo¿e heln±c innych. Druga holka jest odpowiedzialna za helanie warka, który voka + leczenie grupowe reszty, równie¿ tak jak przy blokerze kiedy war vokujacy ma pe³ne HP leczy innych. Dodatkowo pomaga helac blokera Kiedy na rajdzie ¶wiat³a znajduje siê wiecej cholek ni¿ 2 kolejne holki lecz± w kolejno¶ci: Bloker, Voker i reszta.
- Minimum WK na Bosa wynosi 3, którzy s± odpowiedzialni za Debufa na zmianê tzn kiedy skoñczy siê jeden nastêpny daje go, aby go nigdy nie zabraklo. Debufa nale¿y dawaæ po voknieciu, chyba ¿e War dosta³ stuna uniemo¿liwiaj±cego mu Voka.

2.2.2.1 Kolejno¶æ bicia na Bosie ¦wiat³a:
*W pierwszej kolejno¶ci War Voka moby.
* Je¶li pojawi siê FANTOM równo z mobami pierwsze nale¿y ubiæ moby potem fantoma.
*Po zabiciu mobów, fantoma ka¿dy gracz przechodzi do bicia Bosa


2.3.Rajd mroku

2.3.1. W czasie Rajdu:
- W czasie Rajdu mroku obowi±zkowo minimum 2 crusów, 2 WK, 1 holka.
- Bicie w czasie rajdu zale¿y indywidualnie od Cz³onka Rodziny.
- W czasie rajdu mroku zarania siê jakiegokolwiek narzekania.

2.3.2. W czasie Bosa:
- Bosa Rajdu Mroku obowi±zkowo robimy od 8 osób wzwy¿ chyba, ¿e Zarz±d stwierdzi inaczej.
- Na Bosie mroku obowi±zkowo minimum 2 magów (do uznania holek 1 na norm, 2 na holce), chyba ¿e Zarz±d stwierdzi inaczej.
- W czasie Bosa Mroku powinno byæ minimum 3 WK. 2 WK jest odpowiedzialnych za debufa na mobkach na zmianê + ten trzeci za debufa na bosie je¶li go nie ma.
- Zakazuje siê latania po mapce bosa.
- pozwala siê na odsuniêcie siê w celu uciekniêcia przed g³ow± w obszarze <----------->BOS.
- Bosa bijemy z lewej strony oka.

2.4. Rajd Ognia

2.4.1. W czasie Rajdu:
- Rajd Ognia odbywa siê wobec uznania Cz³onków rodziny, je¶li Zarz±d stwierdzi inaczej na rajd nale¿y siê wybraæ.
- Aby rajd ognia przebieg³ bez problemów obowi±zkowo musi byæ minimum 1 WK daj±cy debufa na lur.
- Obowi±zkowo na rajdzie ognia musi przebywaæ 1 war, który bêdzie voka³.
- Luranie w czasie rajdu ognia odbywa siê w sposób grupowy ( ka¿dy idzie naprzód i zgarnia ze sob± chocia¿by 2 moby!) war je¶li mo¿e (jak nie ma warczenia lub innego stuna) voka.
- Wczasie Rajdu Ognia zabrania siê jakiegokolwiek narzekania.


2.4.2. W czasie Bosa:
- Bosa Rajdu Ognia obowi±zdkowo robimy przy minimum 10 osób zwy¿, chyba ¿e Zarz±d stwierdzi inaczej.
- Na bosie ognia obowi±zuje minimum 2 magów (do uznania holek 1 na norm, 2 na holce), chyba ¿e Zarz±d stwierdzi inaczej.
- Minimum WK na Bosa wynosi 3, którzy s± odpowiedzialni za Debufa na zmianê tzn kiedy skoñczy siê jeden nastêpny daje go, aby go nigdy nie zabraklo. Debufa nale¿y dawaæ po voknieciu, chyba ¿e War dosta³ stuna uniemo¿liwiaj±cego mu Voka.
- minimum 1 holka jest odpowiedzialna wy³±cznie za blokera + hela obszarowym wszystkich, chyba ¿e war ma pe³ne HP i nie zginie po 2 uderzeniach bosa mo¿e heln±c innych. Druga holka jest odpowiedzialna za helanie warka, który voka + leczenie grupowe reszty, równie¿ tak jak przy blokerze kiedy war vokujacy ma pe³ne HP leczy innych. Dodatkowo pomaga helac blokera Kiedy na rajdzie ognia znajduje siê wiêcej holek ni¿ 2 kolejne holki lecz± w kolejno¶ci: Bloker, Voker i reszta.

3. Ostrze¿enia*
Karê mo¿na dostaæ za nieprzestrzeganie jakiegokolwiek punktu w regulaminie Glaceron i regulaminie Ogólnym.

* Zarz±d rodziny zastrzega sobie prawo na zmianê zasad w karach.

Offline

 
GRY

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wms4.pun.pl www.jedenswiat.pun.pl www.rpsite.pun.pl www.hodwg.pun.pl www.parkyellowstone.pun.pl